Wat te doen bij retourneren

Indien u denkt dat een artikel niet goed werkt, graag eerst contact opnemen.

Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren. Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is ...iS iT...Company genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen. U dient zelf de zending te frankeren voor het terugsturen.

Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ...iS iT...Company kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ...iS iT...Company heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Afkoelingsperiode:
U hebt na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 werkdagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst op Non Food producten schriftelijk te ontbinden en de bestelling binnen dezelfde termijn te retourneren. Voor de Food producten geldt deze afkoelperiode niet.
De bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de bestelling in de originele verpakking retour gestuurd wordt. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald, eventueel met aftrek van bovengenoemde (verzend)kosten.
Wij brengen U dan wel € 2,50 administratie en orderverwerkingskosten in rekening.

LET OP!: Neem altijd contact op met onze klantenservice voordat u de bestelling retourneerd! Niet gefrankeerde zendingen worden door ons niet in ontvangst genomen!

Bijbehorende producten:
Koffiebonen bewaarpakket

Bewaarpakket voor koffiebonen

€ 7,95
Bestellen
Lezers aanbieding

Melkopschuimer giftpack!

€ 72,50
€ 30,00
Bestellen